isabellfordal.blogg.se

de va ett tag sedan :)

Publicerad 2013-12-11 21:12:34 i

Heej. idag så har jag varit i skolan på engelskan de va bara jag och emma som va där de är rett soft;) vi såg iaf en film som jag i te kommer ihåg vad den heter. sen så åkte jag och emma till stan, vi höll på att missa bussen haha ;) jag handlade lite julklappar och så köpte jag en mössa,bh och ett par vinterskor till mig själv ;) (kommer bild på de).vi gick på stan i typ 3-4 timmar haha men de va sjukt kul!. sen tog jag bussen hem och nu ikväll så har jag varit i rone vid jenny och fikat med mamma o pappa :) ja de va allt för idag vi hörs ;)






tyckte skorna va lite coola + att som är varma:P

Kommentarer

Postat av: Jasmine Lundvall

Publicerad 2013-12-11 22:23:12

Snygg mössa!

Svar: tack :)
isabell fordal

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-11 23:31:06

Söt bh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej mitt namn är Isabell och jag är 17 bast ;) intresse: hästar(hoppning) på min fritid så är jag med kompisar och rider/tränar och shoppar kläder. har dyslexi(läs och skrivsvårigheter)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela