isabellfordal.blogg.se

fredag :P

Publicerad 2013-11-30 18:31:19 i

det är lördag men jag skriver om i fredags lite snabbt bara ;) jag hade en skit dag i skolan rent utsagt.. efter skolan så åkte jag förbi mammas jobb för att kolla moppen  för de läckte bensin om den. sen då åkte jag hem och sen till stallet för att mocka jag struntade i och rida för jag inte orkade/hade lust. när jag kom hem fick jag värsta rycket och städade hela mitt rum (de va välbehövligt)haha de tog ty hela kvällen men du är de sjukt rent och fint vi får se hur länge de håller sig så ;)puss o hej vi höres  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej mitt namn är Isabell och jag är 17 bast ;) intresse: hästar(hoppning) på min fritid så är jag med kompisar och rider/tränar och shoppar kläder. har dyslexi(läs och skrivsvårigheter)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela