isabellfordal.blogg.se

LÖRDAG

Publicerad 2013-11-30 18:43:07 i

jajaa idag så började jag dagen med att åka till klinte och panta flaskor de blev bra 69kr men de är iaf något hehe;) sen åkte jag hem och bytte om till ridkläder sen så drog jag till stallet och tog en lång ute ritt på metallica, solen lyste så de går inte att klaga på något då ;) sen efter de så spolade jag av metallica för hen blev ganska svettig/skitig och då passade jag på att frisera henne lite efter de så mockade jag.... nu ikväll så har jag övningskört lite och de gick as bra tyckte jag ;) ... nu sitter jag på mitt run med tända ljus, julstjärna och myser vid datan och väntar på att pizzan skall li klar :))))) hej daa vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej mitt namn är Isabell och jag är 17 bast ;) intresse: hästar(hoppning) på min fritid så är jag med kompisar och rider/tränar och shoppar kläder. har dyslexi(läs och skrivsvårigheter)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela