isabellfordal.blogg.se

tja tja

Publicerad 2013-11-22 22:37:36 i

ja hej på er alla. ja idag har jag ju som vanligt varit i skolan;);) vi har haft entreprenörskap hela dagen.. på eftermiddagen så åkte jag till stallet och mockade skit och tog en skritt tur i mörkret de va faktiskt ganska mysigt fast lite läskigt (är mörkrädd).. när jag kom hem så körde jag moppen till en av mammas kompis som skall fixa startmotorn. sen åkte jag och mamma till stallet och tog in hästarna...

nu ikväll så har jag lyssnat på musik och testa olika sminkningar för jag hade inget annat för mig hehe de är faktiskt ganska kul ;) ... nu skall jag sova så godnatt på er <3


dagens sminkning ;)



dagens outfit ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-23 08:41:10

Snygg :)

Svar: tack :)
isabell fordal

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej mitt namn är Isabell och jag är 17 bast ;) intresse: hästar(hoppning) på min fritid så är jag med kompisar och rider/tränar och shoppar kläder. har dyslexi(läs och skrivsvårigheter)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela