isabellfordal.blogg.se

Heej

Publicerad 2013-10-25 21:46:11 i

Hejsan :) igår var jag och övningskörde vid bilskolan det gick bra så jag fick köra saaben hem och den var as skön att köra hur bra som helst ;) sen när jag kom hem så vilade jag lite för att sen packa och åka till jenny med metallica och sova över där. idag så har jenny och jag klippt metallica och mockat och ridit (jag fick rida på hennes häst han var hur fin som helst!!) sen så har vi gjort halloween pumpor de har varit hur mysigt som helst.... här kommer bild på metallica när kom blivit klippt :)







och grattis till jenny 3a i KMet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej mitt namn är Isabell och jag är 17 bast ;) intresse: hästar(hoppning) på min fritid så är jag med kompisar och rider/tränar och shoppar kläder. har dyslexi(läs och skrivsvårigheter)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela